Contact 2019-10-22T10:30:35+00:00

MAAK EEN AFSPRAAK

Als ons centrum gesloten is, nemen wij later zo spoedig mogelijk contact met u op.

Schrijf ons

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak maken? Gebruik het onderstaande formulier – wij zullen zo snel mogelijk antwoorden.

Klachtenregeling

U heeft een klacht over onze zorgverlening. Wat nu?
Een goede relatie tussen u en ons Centrum is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die deze relatie dreigen te verstoren. U bent ontevreden, u zit met een klacht. Wij willen dit graag weten om uw onvrede zo snel mogelijk weg te kunnen nemen, het vertrouwen te herstellen en herhaling te voorkomen. Hier leest u wat u kunt doen om uw klacht te melden.
Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met ons het probleem aan te geven; vaak kan zo’n gesprek al veel oplossen. U kunt uw klacht ook telefonisch of per email aan ons melden.
Komt u er niet uit, dan kunt u uw klacht melden bij het Klachtenportaal Zorg.
Via deze link komt u in een omgeving om uw klacht te melden.

Klachtenprocedure

Lees voor het indienen van uw klacht eerst de klachtenprocedure: via deze link

Geschilleninstantie KPZ

Op grond van de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz) is iedere zorgaanbieder verplicht zich aan te sluiten bij een Geschilleninstantie binnen één jaar na 1 januari 2016 (artikel 18, eerste lid en artikel 35, derde lid Wkkgz). Stichting Geschilleninstantie KPZ is een onafhankelijke Geschilleninstantie die geschillen behandelt over de geleverde zorg van een zorgaanbieder die is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg.
Het Centrum voor Poolse Gezinnen is aangesloten bij Klantenportaal Zorg.

CONTACTGEGEVENS Centrum voor Poolse Gezinnen in Roosendaal:

  • +31 (0) 643 70 10 51
  • info@poolsegezinnen.nl

BEDRIJFSGEGEVENS

AGB-code 98102167
KVK-nummer 67975178

BEREIKBAAR OP

maandag t/m vrijdag 8:00 – 17:00
zaterdag gesloten
zondag gesloten